Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar thamara@despellenboetiek.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing? Dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van despellenboetiek.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.9/10 gebaseerd op 30 reviews.
Cookie Instellingen

Om u de best mogelijke ervaring te geven maken wij gebruik van cookies. Hiermee kunnen we je beter van dienst zijn. Naast de standaard cookies die we gebruiken voor het functioneren van de site, maken we ook gebruik van analytische cookies. Verder delen we de cookies met derde partijen om je van persoonlijke content te voorzien. Als u hier niet mee akkoord gaat kunt u klikken "weigeren", in dit geval plaatsen wij alleen functionele en analytische cookies. Voor meer informatie en insteliingen kunt u terecht op de pagina Cookie Policy